Сквирська ЗОШ І-ІІI ст. №3
 ім. П. Тисьменецького
Сб, 18.11.2017, 09:09
Вітаю Вас Гость | RSS

Вітаємо Вас на сайті Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім. П. Тисьменецького

Меню сайту
Персональні сайти
ЗНО - 2018
Корисні посилання
Статистика
Locations of visitors to this page
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту
каталог сайтів Каталог
сайтів України
Мапа світу

Просмотреть увеличенную карту
Новини Педпреси
Головна » 2015 » Квітень » 6 » Чекаємо майбутніх першокласників
13:39
Чекаємо майбутніх першокласників

 Шановні батьки майбутніх першокласників 2015 року! Триває набір до 1 класуНагадуємо Вам, що подати заяви до 1 класу та пройти медичний огляд за формою необхідно не пізніше 20 серпня 2015 року. Чекаємо вас та наших першокласників у школі. 

Лист МОН № 1/9-71 від 14.02.15 року "Щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу"

Наказ відділу освіти Сквирської РДА №90 від 31.03.15 "Про прийом дітей до 1 класів загальноосвітніх  навчальних закладів району

Прийом дітей до 1 класу відбувається на підставі Закону України «Про загальну середню освіту», Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, Інструкції про порядок конкурсного прийому дітей (учнів, вихованців) до гімназій, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), наказу Міністерства освіти і науки України від 07.04.2005р. № 204 «Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів»,  листа МОН № 1/9-71 від 14.02.15 року "Щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу".

Для зарахування дитини до 1 класу батьками, або особам, які їх замінюють, подаються такі документи:

  • Заява батьків, або осіб, які їх замінюють.
  • Копія свідоцтва про народження.
  • Медична картка дитини встановленого зразка.

Навчатимуть  Ваших дітей досвідчені  педагоги:

   
   

Коновальчук Анжела Павлівна

Вища категорія, старший вчитель, стаж - 27 років

Хижняк Тамара Олексіївна

І категорія, стаж - 15  років

Протягом листопада-квітня проведено підготовчі заняття для майбутніх першокласників

Батьки можуть допомогти  своєму першокласнику :
1. Пояснити дитині, що означає «бути школярем» та для чого це потрібно. Розповідати про школу, про існуючі в ній правила, щоб дитина була обізнана і, відповідно, відчувала себе впевнено, не боялася і не сумнівалася у своїх здібностях.
2. Продумати режим дня і суворо його дотримуватися.
3. Навчити першокласника задавати вчителю питання (не боятися і т.д.).
4. Розвивати навички емоційного контролю, вміння підкорятися правилам.
5. Пояснити, що означає «акуратно», «старанно», формувати самооцінку.
6. Розвивати комунікабельні здібності.
7. Підтримувати бажання вчитися.
8. Вислуховувати уважно дитину, радити, як діяти в тій чи іншій ситуації.
9. Активно взаємодіяти з учителем і шкільним психологом.

ПОРАДИ БАТЬКАМ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ

Навіщо проводять співбесіди під час вступу до школи?

          В одному випадку це робиться для відбору найбільш підготовлених дітей до спеціалізованої школи, в іншому – з метою здійснення індивідуально-диференційованого підходу до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з різним рівнем готовності та навчальних можливостей, у окремих – для розподілу дітей по класах з різним ступенем інтенсивності навчання – від "класів підвищеної педагогічної уваги" до класів прискореного навчання.
         Співбесіда дає можливість визначити, наскільки малюк підготовлений до шкільного життя, прогнозувати його успіхи. І чим краще готова дитина до змін, пов'язаних зі школою, тим спокійніше і легше проходитиме його адаптація. 

Чи готова ваша дитина до школи?

         Ви вже чули, як готувалися до цього випробування ваші знайомі, друзі, але результат іспиту інколи виявлявся для них неочікуваним і образливим. Одна з причин невдачі виявляється в тому, що в обстановці співбесіди діти губляться, не встигають виконати завдання за певний відрізок часу, відволікаються або не можуть зосередитися.
         Причини цього потрібно обов'язково визначити, бо загалом шестирічна дитина здатна поставити мету, спланувати дії, реалізувати їх, докласти певних зусиль для подолання перешкод.
        З нашою допомогою ви могли б провести удома своєрідну "репетицію" іспиту. Проте ми не пропонуємо вам універсальну шпаргалку, з аналогічними завданнями, які будуть на іспиті. Та це і неможливо, адже в кожній школі свої вимоги.
        Методики, які використовуються для визначення готовності до школи існують різні. Перш ніж розповісти про деякі з них, давайте умовимося дотримуватися певних правил, а саме:

  1. Не займайте позицію перевіряючого, не змушуйте дитину до роботи. Утримуйтеся від фраз типу: "Ось я зараз перевірю, чи візьмуть тебе в школу", набагато краще сказати: "Давай разом поглянемо, як ти умієш працювати".
  2. Якщо дитина з якоїсь причини відмовляється від роботи, відкладіть її на інший час.
  3. Малюк обов'язково має бути у доброму настрої. Якщо він зайнятий цікавою грою, захоплений, дайте йому можливість її закінчити.
  4. На успіхи і невдачі дитини реагуйте стримано, рівно, доброзичливо. Не фіксуйте його увагу на помилках. Якщо дитина не виконала завдання, підтримайте її, висловіть впевненість, що наступного разу в неї обов'язково все вийде.
  5. Не намагайтеся виконати відразу всю роботу цілком, це важко. Оптимальна тривалість роботи – 15-20 хв. Проте час заняття може змінюватися залежно від стану дитини.
  6. Дитина не повинна все робити лише на "відмінно". Є показники першочергові і другорядні, ті, що заповняться в процесі навчання.

Не робіть поспішних висновків і пам'ятайте: жоден тест не дає стовідсоткового прогнозу успіху або невдачі, він лише підказує, на що потрібно звернути увагу.

Вправа на розвиток довільної уваги

           Дитині дають аркуш паперу, кольорові олівці і просять намалювати в ряд 10 трикутників. Коли ця робота буде завершена, дитину попереджають про необхідність бути уважним, оскільки інструкція читається лише один раз. "Будь уважним, заштрихуй червоним олівцем третій, сьомий і дев'ятий трикутники". Якщо дитина перепитує, відповісти: "Необхідно зробити так, як зрозумів (ла)". Якщо дитина впоралася з першим завданням, можна продовжити роботу, поступово ускладнюючи завдання.
 

Вправа на розвиток спостережливості

          Запропонуєте дитині гру: "Уважно оглянь кімнату і знайди предмети, в яких є круг, коло". Малюк називає предмети – годинник, основа олівця, вимикач, ваза, столик. Можна провести цю гру у формі змагання для групи дітей, придумуючи аналогічні завдання.

Гра на розвиток пам'яті

            У цю гру можна грати з дитиною, наприклад, під час тривалих поїздок. Дорослий починає цю гру і говорить: "Я поклав в мішок яблука". Наступний гравець повторює сказане і додає що-небудь ще: "Я поклав в мішок яблука і банани". Третій гравець повторює всю фразу і додає що-небудь від себе. Можна просто додавати по одному слову, а можна підбирати слова за алфавітом.

Гра для тренування мислення і кмітливості

                                                                  "Як це можна використовувати?"
         Запропонуєте дитині гру – знайти якомога більше варіантів використання будь-якого предмету. Наприклад, ви називаєте слово "олівець", а малюк придумує, як його можна використовувати – писати, малювати, використовувати як паличку, указку, градусник для ляльки, вудку і так далі.

 Тест "Безглуздості" – для оцінки образно-логічного мислення

          Покажіть малюкові картинку, на якій намальовані різні безглуздості і попросіть його уважно розгледіти картинку і сказати, що намальовано неправильно. Попросіть дитину пояснити, що саме неправильно в цих безглуздих ситуаціях. На все завдання відводиться 2 хв. Добре, якщо дитина за цей час відмітить більше 8 безглуздостей.

Тест для майбутніх першокласників

  1. Назви своє прізвище, ім'я, по батькові;
  2. Скільки тобі років? А скільки буде через рік? А через два?
  3. Як звуть твоїх батьків?
  4. Вранці ти снідаєш, а вдень...?
  5. Порівняй літак і птицю. Що у них спільного, чим відрізняються?
  6. Футбол, гімнастика, теніс, плавання – це...?
  7. Що потрібно зробити, щоб вода в чайнику закипіла?
  8. Ніж, що це? Велосипед, що це? Кілограм, що це?
  9. Порівняй квадрат і прямокутник. Що у них спільного, чим відрізняються? Які ще геометричні фігури ти знаєш?
  10. У якій країні ти живеш? Яка твоя адреса?
  11. Береза, дуб, осика – це...?
  12. Яких домашніх, диких тварин ти знаєш? Чому їх так називають?
  13. У корови – теля, у собаки – ..., у коня – ...?
  14. Чому раніше, ніж пройде поїзд, опускається шлагбаум?
  15. Огірок, помідор, морква, буряк – це ...?

Подивіться, з якою групою питань дитині вдалося впоратися менш успішно, і приділіть цій стороні словникового мислення особливу увагу.

Тест, за допомогою якого можна визначити,
чи хоче малюк іти до школи і що його там приваблює

  1. Якби були дві школи – одна з уроками російської мови, математики, читання, співу, малювання і фізкультури, а інша лише з уроками співу, малювання і фізкультури, – в якій з них ти хотів би вчитися?
  2. Якби були дві школи – одна з уроками та перервами, а інша лише із перервами і жодних уроків, – в якій з них ти хотів би вчитися?
  3. Якби були дві школи – в одній ставили б за хороші відповіді оцінки, а в іншій давали б солодощі і іграшки, – в якій з них ти хотів би вчитися?
  4. Якби були дві школи – в одній можна вставати лише з дозволу вчителя і піднімати руку, якщо ти хочеш щось запитати, а в іншій можна робити на уроці все що хочеш, – у якій з них ти хотів би вчитися?
  5. Якби в класі у вас захворіла вчителька і директор запропонував би її замінити іншою вчителькою або мамою, кого б ти вибрав?
  6. Якби були дві школи – в одній задавали б уроки додому, а в іншій ні, – в якій з них ти б хотів вчитися?
  7. Якби мама сказала: "Ти у мене ще зовсім маленький, тобі важко вставати, робити уроки. Залишайся в дитячому садку, а в школу підеш на наступний рік", – погодився б ти з такою пропозицією?
  8. Якби мама сказала: "Я домовилася з вчителькою, що вона ходитиме до нас додому займатися з тобою. Тепер тобі не доведеться ходити вранці в школу", – погодився б ти з такою пропозицією?
  9. Якби твій друг (подружка) запитав, що тобі більш всього подобається в школі, що б ти йому відповів?

         Проаналізуйте відповіді дитини. За кожну правильну відповідь дається 1 бал, за неправильну – 0 балів. Якщо дитина набрала 5 балів і більше, можна сміливо сказати, що вона внутрішньо готова до школи.
        Добре було б простежити за тим, як грає ваша дитина з іншими дітьми, чи уміє грати "за правилами" не лише з однолітками, але і з дорослими.
      Якщо результати тестування вас чогось бентежать, зверніться за допомогою до фахівців. Можливо, у вашому дитячому садку є психолог, який відповість на всі ваші питання, розвіє ваші сумніви.

1. Старання дитини обов’язково мають бути визнаними. Позитивна оцінка і добре тепле ставлення необхідні дитині для гарного самопочуття, для формування впевненості в собі, своїх можливостях. 
2. В режимі дня кожної дитини повинні бути постійні обов’язки, закріплені за нею на тривалий час. Дитина, яка вміє працювати вдома, легко долучається до навчання. 
3. Розширювати й збагачувати навички спілкування з дорослими та однолітками, вчити враховувати оцінки й думки інших людей для формування власних поглядів. 
4. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її з такою, якою вона була вчора, чи, можливо, буде завтра. 
5. Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. 
6. Дозволяйте дитині виявляти самостійність, заохочуйте найменші її вияви. 
7. Не критикуйте дитину при свідках. 
8. Розвивайте світогляд дитини, сприяйте розширенню її інтересів. 
9. Аргументуйте свої заборони та вимоги: діти чутливі до несправедливості, яка присутня в більшості вимог. 
10. Намагайтеся дивитися на світ очима дитини. Будьте щирими у спілкуванні з нею, цікавтеся її інтересами. 
11. У спілкування з дитиною частіше використовуйте «Я- висловлювання». 
12. Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів. 
13. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
14. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили.
15. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
16. Забудьте фразу «Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу питань, дайте їй розслабитись.
17. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона сама все розкаже.
18. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно.
19. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань з 15 до 17 години.
20. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хв. треба відпочивати 10-15 хв.
21. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, вживаючи слова не хвилюйся, «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.
22. При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»
23. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
24. У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтесь із психологом, учителем. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
25. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини.
26. Знайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них.
27. Ні в якому разі не ставте ваші стосунки з дитиною в залежність від її успішності. Гарні довірливі стосунки і усвідомлення того, що дитина завжди може розраховувати на Вашу підтримку, допоможуть їй налаштуватися на успіх з початку нового навчального дня.
28. Дитина має відчувати, що ви завжди її любите, завжди їй допоможете та підтримаєте.
Переглядів: 616 | Додав: Lk | Рейтинг: 4.0/4
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
...
Учням та батькам
МО вчителів
Погода
Архів записів
Copyright MyCorp © 2017Безкоштовний хостинг uCoz