Сквирська ЗОШ І-ІІI ст. №3
 ім. П. Тисьменецького
Чт, 16.08.2018, 09:48
Вітаю Вас Гость | RSS

Вітаємо Вас на сайті Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім. П. Тисьменецького

Меню сайту
Персональні сайти
ЗНО - 2018
Корисні посилання
Статистика
Locations of visitors to this page
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту
каталог сайтів Каталог
сайтів України
Мапа світу

Просмотреть увеличенную карту
Новини Педпреси

Вітаю всіх гостей цієї сторінки!

Мене звати Капітанюк Людмила Василівна і я логопед.

Відтепер на сайті нашої школи працюватиме рубрика «Сторінка логопеда».

На жаль,  з кожним роком зростає кількість дітей, які потребують логопедичної допомоги. На цій сторінці ви зможете почитати цікаві статті, побачити світлини з наших веселих занять та отримати поради як запобігти мовленнєвим порушенням  або допомогти дитині їх виправити.

Я зацікавлена у зворотному зв‘язку, тому ви зможете задавати свої запитання на електронну пошту logopedschool3@ukr.net і отримати індивідуальну консультацію, або домовитися про обстеження вашого малюка.

... тому ми маємо бути дзеркалом, що відображає їхнє світло,            

                        а не шквальним вітром...

Формування правильної, грамотної мови - одна з основних задач при підготовці дітей до школи. Велика увага цьому приділяється в дитячому дошкільному закладі, важливу роль в цьому питанні відіграє сім'я. Дитина з добре розвиненою зв'язною мовою легко вступає в спілкування з оточуючими: вона може зрозуміло висловити свої думки і бажання, правильно і чітко сформулювати питання, домовитися з однолітками в дитячому садку і школі. І навпаки, неясна мова, убогий словниковий запас дуже ускладнюють спілкування з однолітками і дорослими і нерідко накладають важкий відбиток на характер дитини.

У 6-7 років діти з недостатньо розвиненою промовою вже зазвичай усвідомлюють свої труднощі, болісно відчувають їх, стають замкнутими, сором'язливими, а деякі – дратівливими і навіть агресивними. У сім'ї часто дитину розуміють з півслова, і вона не відчуває труднощів, навіть якщо у неї є проблеми з вимовою. Однак поступово коло спілкування дитини розширюється, і дуже важливо, щоб її добре розуміли оточуючі.

Отже, чим раніше (але відповідно до вікових можливостей) ми допоможемо йому в оволодінні нормами грамотної мови, тим впевненіше він буде себе почувати.

Ще гостріше постає питання з розвитком мови в школі, де недоліки усного та писемного мовлення можуть привести до специфічних порушень читання (дислексія) і письма (дисграфія), корекція яких вимагає серйозної роботи логопеда.

Пошук
...
Учням та батькам
МО вчителів
Погода
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний хостинг uCoz