
"Життя прекрасне двома речами: можливістю вивчати математику і можливістю її викладати"
С. Пуасон
Склад методичного об'єднання
№ |
ПІБ вчителя |
Стаж |
Категорія |
Тема
для поглибленого вивчення
|
1 |
Реїнт Євгенія Борисівна,
вчитель математики,
керівник МО
|
35 |
Вища, старший вчитель |
Використання освітніх технологій під час вивчення математики |
2 |

Лисюк Алла Віталіївна,
вчитель математики, інформатики
|
28 |
Вища, учитель-методист |
Розвиток творчих здібностей у процесі навчання математики шляхом гармонійного поєднання нових освітніх технологій |
3 |

Степ'юк Марія Георгіївна,
вчитель математики, інформатики
|
28 |
Вища, старший вчитель |
Впровадження проектних технологій на уроках математики |
4 |

Пашківська Оксана Іванівна,
вчитель фізики, астрономії
|
27 |
Вища, старший вчитель |
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики та астрономії |
5 |
Хоменко Тетяна Анатоліївна,
вчитель математики, фізики
|
24 |
Вища, старший вчитель |
Реалізація діяльнісного методу навчання на уроках математики |
6 |
Мартинюк Надія Геннадіївна,
вчитель математики
|
29 |
Вища |
Інноваційні методи навчання математики як один із шляхів підвищення досягнень учнів |

Учителі МО постійно шукають ефективні методи навчання, такі засоби, які активізують навчальну діяльність, стимулюють самостійну роботу учнів, прищеплюють і підтримують інтерес до предмета. Складовими уроків є:
- Рівноправні відносини з классом і з кожним учнем;
- Урахування індивідуальних психологічних особливостей учнів;
- Організація пошукової роботи роботи, спрямованої на формування творчого мислення;
- Підвищення емоційної насиченості уроку;
- Створення ситуацій зацікавленості учнів навчальним предметом;
- Підтримка інтересу до навчання;

Проведені заходи:
|